SEDEX DENETİMİ
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
4 |
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ |
|
4.1 |
GENEL ŞARTLARGenel şartlar yerine getirilmiş mi? |
|
4.2 |
DOKÜMANTASYON ŞARTLARI |
|
4.2.1 |
GENEL ŞARTLAROluşturulan dökümantasyon; 1-Kalite politikası ve hedeflerini, 2-Kalite el kitabını,standardın öngördüğü prosedürleri, 3-Proseslerin etkin planlaması,işletilmesi ve kontrolünü sağlamak için ihtiyaç duyulan dökümanları 4-Standardın istediği kayıtları, içeriyormu? |
|
4.2.2 |
KALİTE EL KİTABI1-Kalite El Kitabı oluşturulmuş mu? |
|
2-Oluşturulan KEK’de KYS’nin herhangi bir maddesi hariç tutulmuş mu ? |
|
|
3-KYS için oluşturulmuş,dökümante edilmiş prosedürleri veya bunlara atıfları ile KYS proseslerini ve aralarındaki etkileşimleri içeriyor mu? |
|
|
4.2.3 |
DÖKÜMANLARIN KONTROLÜ1-Dokümanların kontrolü ile ilgili dokümante edilmiş prosedür oluşturulmuş mu? |
|
2-El Kitabı, prosedürler, talimatlar yayınlanmadan önce yeterlilik için onaylanmış mı? |
|
|
3-Dokümanların gerektiğinde gözden geçirilmesi, güncelleştirilmesi ve tekrar onaylanması, doküman değişikliklerinin ve güncel revizyon durumunun belirlenmesi sağlanmış mı? |
|
|
4-Yürürlükteki dokümanların ilgili baskılarının kullanım yerlerinde bulundurulması, okunabilir olması ve kolaylıkla ulaşılabilmesi sağlanmış mı? |
|
|
5-Dış kaynaklı dokümanlar belirlenmiş mi ve dağıtımlarının kontrol altına alınması sağlanmış mı? |
|
|
6-Güncelliğini yitirmiş dokümanların, herhangi bir amaçla saklanmaları durumunda, istenmeyen kullanımın önlenmesi için bunlara uygun bir işaret kullanılıyor mu?
|
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
4.2.4 |
KAYITLARIN KONTROLÜ1-Kayıtların kontrolü ile ilgili dokümante edilmiş bir prosedür oluşturulmuş mu? |
|
2-Kalite kayıtları prosedürde ve ilgili dokümanlarda belirtilen sürede saklanıyor mu? |
|
|
3-Kalite kayıtları uygun ortamda saklanıp, korunuyor mu? |
|
|
4-Kalite kayıtları kolaylıkla ayırt edilip, tekrar elde edilebiliyor mu? |
|
|
5-Arşivde bulunan dosyaların tasnifi yapılmış mı? |
|
|
6-Arşivde aranılan dosyalara kolayca ulaşılabiliyor mu?(Arşiv planı var mı?) |
|
|
7_Arşiv komisyonu oluşturulup,arşiv sorumlusu belirlenmiş mi? |
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
5 |
YÖNETİMİN SORUMLULUĞU |
|
5.1 |
YÖNETİMİN TAAHHÜDÜ1-Çalışanlara yasal ve mevzuat şartlarının yanında müşteri şartlarının da yerine getirilmesinin önemi iletilmiş mi? |
|
2- Kalite politikası oluşturulmuş mu? |
|
|
3-Kalite hedeflerinin oluşturulması sağlanmış mı? |
|
|
4-Yönetimin gözden geçirmesi yapılıyor mu? |
|
|
5-Kaynakların bulunabilirliği sağlanmış mı? |
|
|
5.2 |
MÜŞTERİ ODAKLILIK1-Müşteri şartlarının çalışanlara anlatılması ve anlaşılması sağlanmış mı? |
|
2-Mevcut ve gelecekteki müşteri ihtiyaçları belirlenmiş mi? |
|
|
5.3
|
KALİTE POLİTİKASI1-Belirlenen kalite politikası kuruluşun amacına uygun mu? |
|
2-Kalite politikasının tüm personel tarafından bilinmesi ve anlaşılması sağlanmış mı? |
|
|
3-Kalite politikası YGG de sürekli uygunluk için gözden geçiriliyor mu? |
|
|
5.4 |
PLANLAMA |
|
5.4.1 |
KALİTE HEDEFLERİ1-Kalite hedefleri kuruluşun ilgili fonksiyon ve seviyelerinde oluşturulmuş mu? |
|
2-Kalite hedefleri ölçülebilir mi? |
|
|
3-Kalite hedefleri kalite politikası ile tutarlı mı?
|
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
5.4.2 |
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİN PLANLANMASI1-KYS nin planlaması yapılmış mı? |
|
2-Hedeflerin gerçekleşmesini sağlamaya yönelik planlama var mı? |
|
|
3-Planların gerçekleşmesi izleniyor mu? |
|
|
4-Planlarda iyileşme yapılmış mı? |
|
|
5.5 |
SORUMLULUK, YETKİ VE İLETİŞİM |
|
5.5.1 |
SORUMLULUK VE YETKİ1-Çalışanların, yetki ve sorumlulukları belirlenmiş mi? |
|
2-Yetki ve sorumluluklar ilgililere iletilmiş mi? |
|
|
3-Personel mevzuata ve KYS ye ilişkin görevlerini biliyor mu? |
|
|
5.5.2 |
YÖNETİM TEMSİLCİSİ1-Üst yönetimce diğer sorumluluklarına bakılmaksızın standarttaki görevleri yapmak üzere yönetimden bir kişi yönetim temsilcisi olarak atanmış mı? |
|
2-KYS için gerekli prosesleri oluşturup, uygulanmasını ve sürekliliğini sağlıyor mu? |
|
|
3- KYS performansı ve iyileştirilmesi için yönetime rapor sunuyor mu? |
|
|
5.5.3 |
İÇ İLETİŞİM1-İç iletişim yöntemleri belirlenmiş mi? |
|
2-İç İletişim etkin olarak uygulanıyor mu? |
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
5.6 |
YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRMESİ |
|
5.6.1 |
GENEL1-Üst yönetim KYS yi planlanan aralıklarla gözden geçiriyor mu? |
|
|
||
2-YGG’ de iyileştirme önerileri değerlendiriliyor mu,
|
|
|
3-Kalite politikası ve kalite hedefleri de dahil olmak üzere KYS’nin değişiklik ihtiyaçlarını içeriyor mu? |
|
|
4-Toplantıda alınan kararlar ilgililere duyuruluyor mu? Sonuçları izleniyor mu? |
|
|
5-Toplantı ile ilgili kayıtlar tutuluyor muhafaza ediliyor mu? |
|
|
6-KYS nin iyileştirilmesine yönelik birim içi değerlendirme toplantıları yapılıyor mu? |
|
|
5.6.2 |
GÖZDEN GEÇİRME GİRDİLERİYGG Girdisi; 1-Kalite politikası ve kalite hedeflerini, |
|
2-Tetkik sonuçlarını, |
|
|
3-Müşteri geri beslemesini, |
|
|
4- Proses performansını ve ürünün uygunluğunu,
|
|
|
5-Düzeltici ve önleyici faaliyetleri, |
|
|
6-Önceki YGG kararlarından devam eden takip faaliyetlerini, |
|
|
7-KYS yi etkileyebilecek değişiklikleri? |
|
|
8-İyileştirme önerilerini , İçeriyor mu? |
|
|
5.6.3 |
GÖZDEN GEÇİRME ÇIKTISIYGG çıktısı ; 1-KYS ve Proseslerin etkinliğinin iyileştirilmesi , |
|
2-Müşteri şartları ile ilgili ürün iyileştirmelerini,
|
|
|
3-Kaynak ihtiyaçlarını , İçeriyor mu?
|
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
6.0 |
KAYNAK YÖNETİMİ |
|
6.1 |
KAYNAKLARIN SAĞLANMASI1-KYS uygulaması, sürdürülmesi ve etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi için gerekli kaynaklar belirlenmiş mi? |
|
2- Müşteri şartlarını yerine getirmek için müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla gerekli kaynaklar sağlanmış mı? |
|
|
6.2 |
İNSAN KAYNAKLARI |
|
6.2.1 |
GENELÜrün kalitesini etkileyen işleri yapan personel uygun öğrenim, beceri ve tecrübe yönünden yeterli mi?
|
|
6.2.2 |
YETERLİLİK, BİLİNÇ, EĞİTİM1-Ürün kalitesini etkileyen işleri yürüten personel için gerekli yeterliliği (personelde olması gereken özellik) belirlenmiş mi? |
|
2-Personelin eğitimi sağlanıp, bu konuda gerekli tedbirler alınıyor mu? |
|
|
3-Alınan tedbirlerin etkinliğini değerlendirmiş mi? |
|
|
4-Personele yönelik işbaşı eğitimler yapılıyor mu? |
|
|
5- İşbaşı eğitim istek ve ihtiyaçları iletiliyor mu? |
|
|
6-Yıllık eğitim planı tüm personele duyurulmuş mu? |
|
|
7-Öğrenim, eğitim, beceri ve deneyim kayıtları tutuluyor mu? |
|
|
|
|
|
6.3 |
ALT YAPI1-Ürün binası ve çalışma alanları verilen ürünün ifası için yeterli mi? |
|
2-Verilen ürünlerle ilgili olarak donanım ( büro |
|
|
malzemesi vb.) bulunmakta mı? |
|
|
3-Mevcut sistemle evrak bilgileri kısa sürede ilgili birime ulaşabilmekte mi? |
|
|
6.4 |
ÇALIŞMA ORTAMI1-Çalışma ortamı verilen ürün şartlarını sağlıyor mu? (Isı,ışık v.b) |
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
7 |
ÜRÜN GERÇEKLEŞTİRME |
|
7.1 |
ÜRÜN GERÇEKLEŞTİRMENİN PLANLANMASIÜrün gerçekleştirme planlamasında; 1-Kalite hedefleri ve ürün şartları, |
|
2-Ürünlerin nasıl sunulacağına ait dökümanlar, |
|
|
3-Ürüne özgü doğrulama,izleme ve kabul kriterleri, |
|
|
4-Ürün Gerçekleştirme proseslerinin ve bunun sonucu meydana gelen ürün şartları karşıladığına dair kayıtları sağlamak için gereken kayıtlar, belirlenmiş mi?
|
|
|
7.2. |
MÜŞTERİ İLE İLİŞKİLİ PROSESLER |
|
7.2.1 |
1-Çalışanlar tarafından mevzuat yasal şartlar ve müşteri şartları uygulanıyor mu? |
|
2-Kurumca verilecek ürüne ilişkin ürün sunumu ve ürün sunumu sonrasında yasal şartlar ile kurum şartları ve olası müşteri şartları belirlenmiş mi? |
|
|
7.2.2 |
ÜRÜNE BAĞLI ŞARTLARIN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ 1-Ürün şartları tanımlanıp,gözden geçiriliyor mu? |
|
2-Önceden belirlenen ürün şartlarının farklılık arzetmesi halinde,çözümlenebiliyor mu? |
|
|
3-Ürün sunumundan önce ürünün verilip verilmediği belirleniyor mu? |
|
|
4-Ürün şartlarının değişimi halinde ilgili dökümanlar güncelleniyor mu? |
|
|
7.2.3 |
MÜŞTERİ İLE İLETİŞİM1-Ürüne ait bilgilere müşteri tarafından nasıl ulaşılacağı, (Telefonla, faks ile,yüz yüze v.b) belirlenmiş mi? |
|
2-Kuruluş, şikayetlerde dahil olmak üzere müşteri geri beslemesi için bir yöntem (Telefon, anket, yüz yüze v.b) belirlemiş mi? |
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
7.3 |
TASARIM VE GELİŞTİRME |
|
7.3.1 |
TASARIM VE GELİŞTİRME PLANLAMASI1- Ana proseslerle ilgili tasarım ve geliştirme şartları belirlenmiş midir? |
|
7.3.2 |
TASARIM VE GELİŞTİRME GİRDİLERİ1-Tasarım ve geliştirme girdileri belirlenmiş mi, Girdiler yeterlilik bakımından gözden geçirilmiş mi? |
|
7.3.3 |
TASARIM VE GELİŞTİRME ÇIKTILARI1-Tasarım ve geliştirme çıktıları kontrol ediliyor mu Kontrol sorumluları belirlenmiş mi ? |
|
7.3.4 |
TASARIM VE GELİŞTİRMENİN GÖZDEN GEÇİRİLMESİ1-Tasarım ve geliştirme ilgililerce gözden geçirilip, kayıtları tutuluyor mu ? |
|
7.3.5 |
TASARIM VE GELİŞTİRMENİN DOĞRULANMASI1-Doğrulama yapılıyor mu, kayıtları tutuluyor mu? |
|
7.3.6 |
TASARIM VE GELİŞTİRMENİN GEÇERLİLİĞİ 1-Tasarım ve geliştirme geçerliliği yapılıyor mu? |
|
7.3.7 |
TASARIM VE GELİŞTİRME DEĞİŞİKLİKLERİNİN KONTROLÜ 1-Tasarım ve geliştirme değişiklikleri belirlenmekte ve kayıt edilmekte mi? |
|
2-Değişiklikler gözden geçirilerek, doğrulanmakta, geçerli kılınmakta ve onaylanmakta mı? |
|
|
7.4 |
SATIN ALMA |
|
7.4.1 |
SATIN ALMA PROSESİ1-Satın alma prosesi tanımlanmış mı? |
|
2-Dokümante edilmiş prosedür oluşturulmuş mu? |
|
|
3-Tedarikçi kriterleri belirlenmiş mi? Belirlenen kriterlere göre değerlendirme yapılıyor mu? |
|
|
4-Satın alma işlemleri kayıt altına alınıyor mu? |
|
|
7.4.2 |
SATIN ALMA BİLGİSİ1-Satın alma şartlarının yeterliliği sağlanmış mı? |
|
2-Satın alınacak ürün ve ürünle ilgili şartlar belirleniyor mu? |
|
|
3-Satın alma için yeterli personel görevlendirilmiş mi?
|
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
7.4.3 |
SATINALINAN ÜRÜNÜN DOĞRULANMASI1-Satın alınan ürünün belirtilmiş satın alma şartlarını karşılamasını sağlamak için gerekli muayene ve kabul işlemleri yapılıyor mu? |
|
2-Doğrulama, satın alımın yapıldığı yerde ise buna ilişkin düzenlemeler ve ürünün serbest bırakma metodu belirleniyor mu?
|
||
7.5 |
HİZMETİN SUNULMASI
|
|
7.5.1 |
ÜRÜN SAĞLAMANIN KONTROLÜ1-Kontrollü şartlar altında üretim ve ürün sağlama planlı olarak yürütülüyor mu? |
|
2-Ürünün özelliklerini açıklayıcı bilgiler bulunuyor mu? |
|
|
3-Ürün sunumunda uygun techizat kullanılıyor mu? |
|
|
4-İzleme ve ölçme uygulanıyor mu? |
|
|
5-Serbest bırakma,teslimat ve teslimat sonrası faaliyetleri uygulanıyor mu? |
|
|
7.5.2 |
ÜRÜN SAĞLANMASI İÇİN PROSESLERİN GEÇERLİLİĞİ 1-Ürünlerin gözden geçirilmesi ve onaylanması için kriterler tanımlanmış mı? 2- Kayıtlar için şartlar belirlenmiş mi? 3-Ekipman ve personel yeterliliği onaylanmış mı? |
|
7.5.3 |
BELİRLEME VE İZLENEBİLİRLİK1- Evrak akış ve izleme yöntemleri belirlenmiş mi? |
|
2-Evrak belirlenen kriterlere uygun şekilde iletiliyor mu? |
|
|
3-Ürün, kabulünden sunumuna kadar izlenebiliyor mu?
|
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
7.5.4 |
MÜŞTERİ MÜLKİYETİ1-Müşteri mülklerinin ne olduğu tanımlanmış mı? |
|
2-Müşteri mülkü korunuyor mu?, Koruma yöntemleri tanımlanmış mı? . |
|
|
3-Herhangi bir müşteri mülkünün zarar görmesi halinde ne yapıldığı tanımlanmış mı? |
|
|
4-Müşteri mülkünün zarar görmesi durumunda bu durum müşteriye bildirilerek,kayıtlar muhafaza ediliyor mu? |
|
|
7.5.5 |
ÜRÜNİN MUHAFAZASI1-Ürünün sunumuna esas teşkil edecek tüm dokümanlar ürünün sunumu ve sonrasında muhafaza ediliyor mu? |
|
2- Bu muhafaza, tanımlamayı ve ulaşım yollarını, içeriyor mu? |
|
|
7.6 |
İZLEME VE ÖLÇME CİHAZLARININ KONTROLÜ 1-Bilgisayar yazılımının, amaçlanan uygulamayı yerine getirme yeteneği teyit ediliyor mu? Teyit etme kullanımdan önce yapılıyor mu? |
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
8 |
ÖLÇME, ANALİZ VE İYİLEŞTİRME |
|
8.1 |
1-Dokümante edilmiş prosedür var mı? |
|
2-Ürünün uygunluğunu göstermek ve KYS nin uygunluğunu sağlamak ve etkinliği sürekli iyileştirmek için izleme,ölçme ve analiz yapılıyor mu?
|
|
|
8.2 |
İZLEME VE ÖLÇME |
|
8.2.1 |
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ1-Müşteri memnuniyetini ölçmeye yönelik yöntemler belirlenmiş midir? |
|
2-Müşteri memnuniyetine ait bilgiler izlenerek iyileştirmelerde kullanılıyor mu? |
|
|
8.2.2 |
İÇ DENETİM1-İç denetimle ilgili dokümante edilmiş bir prosedür oluşturulmuş mu? |
|
2-İç denetim planlanan aralıklarla yapılıyor mu? |
|
|
3-İç denetim detay planı süresi içerisinde ilgili birime ulaşmış mı? |
|
|
4-Açılış ve kapanış toplantısı yetkililerin katılımı ile yapılıyor mu? |
|
|
5-Uygunsuzluklar kayıt altına alınarak gerekli önlemler alınıyor mu? |
|
|
6-İç denetim bulguları yönetime sunularak doğrulanması sağlanıyor mu? |
|
|
7-Denetim sırasında soru listeleri kullanılmış mı? Soru listelerinin bir örneği birime bırakılmış mı? |
|
|
8-İç Denetim değerlendirme raporları zamanında iletiliyor mu?
|
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
8.2.3 |
PROSESLERİN İZLENMESİ VE ÖLÇÜLMESİ1- Proseslerin izlenmesi ve ölçülmesi için uygun yöntemler belirlenmiş mi? |
|
2- Prosesler sahiplerince izlenip ölçülüyor mu? |
|
|
3-İzleme ve ölçme sonuçlarına göre DÖF başlatılıyor mu? |
|
|
8.2.4 |
ÜRÜNÜN İZLENMESİ VE ÖLÇÜLMESİ1-Ürünün şartlarının yerine getirildiğini doğrulamak için ürünün özellikleri izlenip, ölçülüyor mu? |
|
2-Doğrulama işlemleri ürün gerçekleştirme proseslerinin uygun aşamalarında yapılıyor mu? |
|
|
3-Ürün izleme ve ölçmeyle ilgili kayıtlar tutuluyor mu? |
|
|
4-Ürünün son olarak kimin onayı ile gerçekleşeceği belirlenmiş ve uygulanıyor mu? |
|
|
8.3 |
UYGUN OLMAYAN ÜRÜN KONTROLÜ1-Uygun olmayan ürünle ilgili dokümante edilmiş bir prosedür oluşturulmuş mu? |
|
2-Uygun olmayan ürünlerin ne gibi işlemlere tabi tutulacağı belirlenmiş mi? |
|
|
3-Uygunsuzlukların kayıtları tutuluyor mu? Bunların gereği yapılıyor mu? |
|
|
4-Herhangi bir uygunsuzluk nedeniyle beklemeye alınan ürün tanımlanmış mı? |
|
|
5-Uygunsuzlukları kim tespit ediyor ve kim gideriyor tanımlanmış mı? |
|
|
8.4 |
VERİ ANALİZİ1-KYS uygunluğunu göstermek ve etkinliğin sürekli iyileştirilmesi için veriler toplanıp, analiz ediliyor mu? |
|
2- Veri analizi yapılırken hangi istatistiksel yöntemin kullanıldığı tanımlanıp ,kullanılıyor mu? |
|
|
3- Bu Analiz, izleme, ölçme ve diğer kaynaklardan çıkan verileri kapsıyor mu? |
|
|
4-Analiz edilen veriler müşteri memnuniyetini artırmada, proseslerin iyileştirilmesinde, tedarikçi seçiminde ve sürekli iyileştirmelerde kullanılıyor mu? |
|
Standart Madde No: |
Sorular: |
AÇIKLAMA
|
|
8.5 |
İYİLEŞTİRME |
|
|
8.5.1 |
SÜREKLİ İYİLEŞTİRME1-Birimde,kalite politikası, kalite hedefleri, denetim sonuçları,veri analizi, düzeltici ve önleyici faaliyetler ve YGG çıktıları kullanılarak,KYS nin etkinliği sürekli iyileştiriliyor mu? |
|
|
8.5.2 |
DÜZELTİCİ FAALİYET1-Düzeltici faaliyetle ilgili dokümante edilmiş bir prosedür oluşturulmuş mu? |
|
|
2-Uygunsuzluklar için düzeltici faaliyet yürütülüyor mu? |
|
||
3- Düzeltici faaliyet talepleri değerlendirilip,izleniyor mu? |
|
||
4-Başlatılan faaliyetlerin sonuçlarının kayıtları tutuluyor mu? |
|
||
8.5.3
|
ÖNLEYİCİ FAALİYET1-Önleyici faaliyetle ilgili dokümante edilmiş bir prosedür oluşturulmuş mu? |
|
|
2-Potansiyel uygunsuzluklar için önleyici faaliyet yürütülüyor mu? |
|
||
3-Önleyici faaliyet talepleri değerlendirilip,izleniyor mu? |
|
||
4-Başlatılan kayıtların sonuçlarının kayıtları tutuluyor mu? |
|
Hizmetlerimiz
- REVİR KURMA VE TAKiBi
- SEVESO ENDUSTRIYEL KAZA ONLEME
- BINALARDA ENERJI KIMLIK BELGESI
- İSG YAZILIMI
- MESLEKi YETERLiLiK
- İZLENEBİLİRLİK OTOMASYONU
- MANKİNE EMNİYETİ
- İSG
- SAĞLIK TARAMASI
- ACİL DURUM PLANI ÇİZİMİ
- PERİYODİK KONTROLLER
- ELEKTRİK TESİSAT MUAYENESİ
- İŞ SAGLIGI VE GUVENLIGI
- TİP ONAYI
- MEKANİK TESTLER
- SDS HAZIRLANMASI
- TEHLİKELİ MADDE GÜVENLİĞİ
- KİMYASAL MADDE YÖNETİMİ
- HİJYEN VE SANİTASYON EGİTİMİ
- İLKYARDIM EĞİTİMİ
- AŞI UYGULAMASI
- YANGIN EĞİTİMİ
- İSG EĞİTİMİ
- YÜKSEKTE ÇALIŞMA
- ATEX - PATLAMADAN KORUNMA
- İSG ÖLÇÜMLERİ
- ÖKOTEX
- FABRİKA ÜRETİM KONTROL BELGESİ
- ECO LABEL SERTİFİKASI
- KOSHER BELGELENDİRME
- BÜYÜK KAZA ÖNLEME POLİTİKA BELGESİ
- ISO 18001 İS SAGLIGI YONETIM SISTEMI
- GMP BELGELENDİRME
- ADİL TİCARET BELGESİ
- un BELGELENDİRME
- D4 YETKİ BELGESİ
- HELAL GIDA BELGELENDİRME
- ADR BELGELENDİRME
- ATEX BELGELENDİRME
- BRC BELGELENDİRME
- ENDÜSTRİYEL TİP ONAYI
- ISO 13485 MEDİKAL CİHAZLAR İÇİN KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
- ISO 9001 BELGELENDİRME
- CE BELGELENDİRME